feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

dinsdag 21 oktober 2008

kapel evenementen heiloo blog is weer online

De kapel evenementen blog van de evenementen van Onze Lieve Vrouw Ter Nood kapel te Heiloo is weer online.

De host werd drie weken terug van het net gehaald door de ISP (was een gratis subdomein, leuk om even alles uit te proberen) maar dat beviel iedereen wel, dus had ik even met ma gesproken en hebben we een eigen domein naam geregeld, kapel.org. Die staat voorlopig op mijn server account bij futureweb in belgie.

Ik had dat opgemerkt op DigitalPoint, de vorige site kwam binnen op plaats 5 en zat na een week op nummer 1 voor kapel evenementen en die bleef daar netjes staan. Dus ma vertelde iedereen gewoon 'google maar op kapel evenementen' en dan kwamen ze altijd op haar blog terecht want die stond altijd nummer 1 :)

Nou staat die site nog geindexeerd op nummer een, dus moeten we nu concurreren met die site om de eerste plek in google, da's wel grappig.

Ik had bijna gewed dat ik deze in een keer op nummer 1 lanceer maar dat gaat niet lukken, al staat deze wel al na 3 uur ingericht op het net :) Nog even een linkje bloggen op blogspot dan is 'ie morgenmiddag gecrawld !

0 reacties: